Jadralno letenje

Motorno letenje

Starodobniki

 

Bernardov FAI 300

 

Fai 300 km trikotnik sem v tej sezoni poskušal odleteti že prej, vendar se je zaradi letenja v zavetrju moj poizkus končal na njivi. Takrat sem se odločil, da bom ta trikotnik raje poizkusil odleteti v Julijskih Alpah, kjer sem bil že kar nekajkrat in jih že kar dobro poznam.

Za nedeljo 16.6. sprva nisem planiral Fai trikotnika, ampak trikotnik Postojna-Gemona-Ratitovec-Postojna, vendar pa sva se kasneje z Mihom Premrlom dogovorila, da bova poizkusila odleteti Fai trikotnik z obratnimi točkami v Monte San Simeonu (približno 7km severozahodno od Gemone), na Begunjščici in v Koritnicah. Napovedano je bilo solidno vreme s šibkimi vetrovi jugozahodne in jugovzhodne smeri. Napovedan je bil dokaj kratek termični dan, saj naj bi zaradi neviht in prekrivanj dviganja razpadla že okrog štirih.

Preberite več: Bernardov FAI 300

Prvi ZLP

 

Vsak, ki hodi na prelete pozna izvenletališke pristanke. Jaz sem včeraj (10.7.2018) pristanek na travniku doživel prvič. Kasneje me je učitelj Miha spodbudil, da napišem analizo svojega pristanka z namenom, da bi bili v prihodnje moji izvenletališki pristanki boljši.

 

Preberite več: Prvi ZLP

Moj pogled na Boštjanovih FAI 500

Zakaj letim? Ker je svet v zraku lepši, prijaznejši, ker v zraku spoznaš prave prijatelje, ker so vsakodnevni problemi nekje daleč pod tabo ter predvsem, ker v zraku prav za vsakega izmed nas veljajo isti naravn zakoni. V zraku ni važno ali si rumene, rdeče, črne ali pa bele polti, si revež ali enormni bogataš človek, ki nikoli ne spregovori besede ali pa največji nakladač, pilot s tisoči preletenih ur ali pa nekdo, ki se je pravkar prvikrat usedel v letalno napravo, prav vsi smo si enaki in prav vsi prijatelji.

Preberite več: Moj pogled na Boštjanovih FAI 500

350km prelet

 

V četrtek 21.6. sem vzletel kasneje kot ponavadi. Ura je bila že skoraj dvanajst, zato sem si za cilj zadal doseči Snežnik in Gorico, ter preizkusiti zahodno pobočje med Nanosom in Gorico, ki bi moralo pri takem jugozahodniku kot je pihal takrat zagotovo delovati. Pred vzletom mi je Boštjan svetoval naj najprej poizkusim priti do Snežnika, potem pa šele v Vipavsko dolino. Njegov nasvet sem zaradi lepih kumulusov, ki so se delali proti jugu tudi upošteval. Odpel sem na malo manj kot 900 metrov QFE in poizkusil scentrirati dviganje nad Prestrankom, kar pa mi ni najbolje uspevalo, zato sem se odpravil proti Trojici. Tam sem prišel do baze oblaka, ki je bila na 1800 metrih in se odpravil proti Snežniku. Na poti do tja sem dobil še nekaj dviganj in sem brez večjih težav prišel do tja. Razmišljal sem, da bi šel še naprej, vendar sem se zaradi nizkih baz oblakov in zaradi dežja pri Knežaku odločil da se vrnem proti Postojni. Na poti nazaj se je baza oblaka pri Knežaku iz katerega je na vzhodni strani padal dež že spustila, zato sem se moral spustiti za nekaj deset metrov s pomočjo zavor.

Preberite več: 350km prelet

Otvoritev sezone 2015

 

Sezona 2015 je tudi uradno odprta. Miha Kos in Matija Žnidaršič sta lepo opisala Matijev prvi polet v sezoni. Upajmo, da bo v prihodnje še več podobnih opisov doživetij.

 

Danes, v nedeljo 1. marca, se je sicer uradno začela pomlad, vendar so bile vremenske razmere (po mojih merilih) popolnoma neprimerne za jadranje, kaj šele za kakšen prelet. Pa me je - kot bolj ali manj nekoristen balast na prednjem sedežu - kljub takim razmeram Matija odpeljal iznad Počka do Banjške planote in nazaj preko Pivke - in LX 8000 je zabeležil 133,8 km.

Preberite več: Otvoritev sezone 2015

 

Zadnje s foruma

mikepapa / 8th April 2019

Navigacijski plan in preračun težišča

....................

mihakos / 15th March 2019

Re: Varnost letenja

....................

mikepapa / 12th March 2019

Re: Varnost letenja

....................

mikepapa / 12th March 2019

Re: Spomini Draga Gabriela

....................